Jak úspěšně zvládnout dražbu

Jak zvládnout dražbu nemovitostí na 1*

Jak najít zajímavou investiční nemovitost v dražbě?

Jak rychle a co nejpřesněji odhadnout cenu nemovitosti?

Kde a kdy se registrovat, jak a kam složit dražební jistotu?

Jaké se používají finty při přihazování, co je předražek a kdy je nemovitost Vaše?

To vše se dozvíte právě na tomto semináři.

Pro koho je seminář určen

Zejména pro všechny nováčky, které zajímají tyto investiční příležitosti, ale nemají s dražbami žádné zkušenosti. Začneme od úplných základů, projdeme celý proces průběhu dražby od vyhledávání nemovitostí, přes registraci na dražbu, složení dražební jistoty atd. Projdeme si celý proces krok za krokem tak, abyste po absolvování kurzu byli schopni se dražby sami úspěšně zúčastnit.

Více o semináři

  • Časový rozsah 4 hodiny
  • Začátek vždy v 16:00
  • Získáte podrobné materiály, které Vám zůstanou do praxe
  • Prakticky rozebereme reálné případy a v nich:
    • dražební vyhlášku
    • odhad nemovitostí
    • registrační proces a dokumenty nutné k účasti v dražbě
  • Projdeme spolu úspěšné i neúspěšné dražby, kterých jsem se účastnil

Objednejte si seminář během pár minut...

Program

Blok 1 – Úvod a základní terminologie

  • Co je dražba, aukce, vyhláška, dražební jistota, usnesení o příklepu apod.
  • Zákony, které byste měli znát
  • Výhody dražeb a jejich rizika (zmaření dražby apod.)
  • Typy dražeb (fyzická, elektronická, anglická dražba, holandská...)
  • Informace poskytované dražebníky a jak s dražebníky komunikovat

Blok 2 – Kde a jak hledat ZDARMA zajímavé dražby

  • Oficiální stránky s dražbami + další tipy (rozbor jednotlivých portálů)
  • Rychlá analýza výhodnosti (podíly na nemovitostech, dražební poměry, výše cen, počet vlastníků)
  • Detailnější analýza příležitostí
    • Co najdu v dražební vyhlášce
    • Pozor na odhady
    • Co nepřehlédnout na Listu Vlastnictví
    • Kompletní prověření nemovitosti od stolu (Katastr, Mapy, lokalita, fotky atd.)
  • Finanční analýza investice (praktická ukázka výpočtů)

Blok 3 - Účast na dražbě/aukci

  • Registrace na dražbu (fyzické i el. dražby), elektronická konverze
  • Složení dražební jistoty
  • Účast na dražbě
  • Přihazování – tipy, finty, strategie
  • Podání námitek
  • Předražek

Blok 4 – Analýza celého procesu při úspěšné dražbě

  • Registrace, přihlášení, dražební jistota
  • Příklep, nabytí PM, doplatek nejvyššího podání,
  • Katastr nemovitostí, rozvrh, výmaz exekucí
  • Hlídání nabytí PM, doplacení nejvyššího podání
  • Převzetí nemovitosti
  • Dluhy na nemovitosti
  • Administrativa
    • Daň z nabytí
    • Předávací protokol
    • Převody energií
    • Fond oprav
    • Vyklizení

Blok 5 – Placené služby na hledání dražeb a pomoc s dražbami

  • Vyhledávání a filtrování dražeb a aukcí
  • Zastoupení na dražbě
  • Analýza investiční příležitosti za poplatek

Blok 6 - Prostor pro diskuzi a konzultace

Certifikát ze školení

  • Každý účastník obdrží certifikát o úspěšném absolvování školení.

Lektor

foto-pavel-tomek

Ing. Pavel Tomek

Od roku 2010 působil ve výkupu nemovitostí, oddlužování a nákupu nemovitostí z dražeb. Investoval prostředky jak vlastní, tak malé skupiny privátních investorů. Účastnil se desítek dražeb a celkově za téměř 5 let realizoval více jak 50 nemovitostí. Tyto nemovitosti vykoupil / vydražil a prodal v rámci realitního trhu celé České republiky.

V roce 2013, jako reakci na chybějící produkt na našem trhu, založil společnost Monitor dražeb. Ta se díky unikátní mapové aplikaci a ručně dohledávaným informacím, stala jedničkou v monitoringu všech dražeb a aukcí. V roce 2017 se spojil se společnostmi ADOL a ABOR a nyní spoluvlastní a řídí společost ADOL Monitor.  Ta již dodává informace nejen o dražbách, ale také o exekucích, insolvencích atd.

Získejte podrobný program v PDF...

 

Podmínky účasti a registrace

Školíme v sídle ADOL Monitoru na adrese Prosecká 524/26, 180 00 Praha 8.
Maximální počet účastníků je 12.

Způsob úhrady účastnického poplatku:

Do 24 hodin od provedení registrace (formulář níže), Vám bude e-mailem zaslána zálohová faktura, od doručení na e-mail, je následujících 5 pracovních dní pro Vás rezervováno místo.

Při neuhrazení do 5 pracovních dní, rezervace zaniká.

Pokud se nemůžete zúčastnit a máte již uhrazeno, můžete poslat za sebe zástupce.

Pokud svou neúčast oznámíte, minimálně 14 dní před termínem konaní, vracíme 100% ceny poplatku. Pokud nám neúčast oznámíte minimálně 7 dní před termínem, vracíme 50% ceny poplatku.

Cena semináře: 1.490,- Kč bez DPH 

V ceně je zahrnuto občerstvení a veškeré školicí materiály.

Po objednávce semináře Vás bude kontaktovat naše obchodní oddělení.

Těší nás Váš zájem o naše služby.

Objednávka semináře

Menu
ADOL
Přihlášení