Facebook a Instagram jako nástroj při náběru nemovitostí

Facebook a Instagram jako nástroj při náběru nemovitostí

Jste realitní makléř nebo realitní kancelář? Využíváte sociální sítě při náběru nemovitostí?

Nejlepší realitní obchodníci jsou na sociálních sítích a pracují s nimi ve spojení s offline marketingem. Sociální média poskytují způsob, jak se spojit s místními klienty a zvýšit svůj úspěch při náběru nemovitostí. Sociální sítě Vám pomohou budovat důvěru ve Vašem okolí.

Více o semináři

  • Časový rozsah 7-8 hodin
  • Začátek vždy v 9:00
  • Získáte podrobné materiály, které Vám zůstanou do praxe
  • Prakticky rozebereme reálné postupy a situace v praxi.

Objednejte si seminář během pár minut...

Program

Obsah je základ (obsahová strategie)

  • jak vytvářet hezké příspěvky bez grafického studia za pár minut
  • strategie obsahu - nastavení správné strategie pomáhá budovat věrné fanoušky

Facebook

  • úvod do Facebooku pro realitní makléře a kanceláře
  • založení stránky (Fanpage)
  • základy práce se stránkou a možnosti automatizace
  • mobilní aplikace Pages
  • založení Business manageru pro pokročilou správu reklamních kampaní
  • statistiky a měření v Business manageru

Instagram

  • úvod do Instagram a pár tipů na práci v této síti
  • založení firemního profilu
  • jak sbírat followery
  • proč je dobré psát hashtagy
  • statistiky a data

Certifikát ze školení

  • Každý účastník obdrží certifikát o úspěšném absolvování školení.

VZOR certifikátu ADOL školení

Lektoři

Martin Diblíček ADOL školeníMartin Diblíček

Martina to k práci v realitní branži táhlo už na střední škole. Založil si proto vlastní regionální kancelář, kterou úspěšně vedl čtyři roky. Další posun v jeho kariéře znamenala práce specialisty pro marketing v realitní společnosti Dumrealit.cz. Spolu s Ondřejem Mašínem vedl 16 kanceláří po celé České republice. Martin má dar vnímat věci v širších souvislostech. Je spolutvůrcem ojedinělé interaktivní aplikace Floorplanner.com a speciálního programu na tvorbu video prohlídek.

Martin své zkušenosti předává dál prostřednictvím odborných školení. V uplynulých letech proškolil přes 1000 makléřů. Je partnerem v digitální agentuře Vrzala & Diblíček.

Jakub Vrzala ADOL školeníJakub Vrzala

Jakub vystudoval Marketingovou komunikaci na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Během studií založil společnost Visia Cinema s.r.o., která v současné době zastupuje přes 100 kin na poli kinoreklamy po celé České republice a na Slovensku.

Vedle projektu Visia Cinema s.r.o. je také partnerem v digitální agentuře Vrzala & Diblíček.

Získejte podrobný program v PDF...

 

Podmínky účasti a registrace

Školíme v sídle ADOL Monitoru na adrese Prosecká 524/26, 180 00 Praha 8.
Maximální počet účastníků je 12.

Způsob úhrady účastnického poplatku:

Do 24 hodin od provedení registrace (formulář níže), Vám bude e-mailem zaslána zálohová faktura, od doručení na e-mail, je následujících 5 pracovních dní pro Vás rezervováno místo.

Při neuhrazení do 5 pracovních dní, rezervace zaniká.

Pokud se nemůžete zúčastnit a máte již uhrazeno, můžete poslat za sebe zástupce.

Pokud svou neúčast oznámíte, minimálně 14 dní před termínem konaní, vracíme 100% ceny poplatku. Pokud nám neúčast oznámíte minimálně 7 dní před termínem, vracíme 50% ceny poplatku.

Cena semináře: 2.500,- Kč bez DPH 

V ceně je zahrnuto občerstvení a veškeré školicí materiály.

Po objednávce semináře Vás bude kontaktovat naše obchodní oddělení.

Těší nás Váš zájem o naše služby.

Objednávka semináře

Menu
ADOL
Přihlášení